Three Days Grace - Let You Down 中文歌詞



Three Days Grace- Let You Down

[Verse 1]
Trust me
相信我
There’s no need to fear
沒有什麼好怕的
Everyone’s here
大家都在這
Waiting for you to finally be one of us
等著你變成我們的一員
Come down
下來吧
You may be full of fear
你或許很害怕
But you’ll be safe here
但在這裡你會很安全
When you finally trust me
當你終於肯信任我
Finally believe in me
終於肯相信我

[Chorus]
I will let you down
我將會讓你失望
I’ll let you down, I will
我只會讓你失望, 我真的會
When you finally trust me
當你終於肯信任我
Finally believe in me
終於肯相信我

[Verse 2]
Trust me
相信我
I’ll be there when you need me
只要你需要我我一定會在
You’ll be safe here
在這裡你會很安全
When you finally trust me
當你終於肯信任我
Finally believe in me
終於肯相信我

[Chorus][x2]

[Bridge]
Never want to come down[x3]
從來也不想你靠近我
(Down, let you down)
(你一下來, 我只會讓你失望)

[Chorus][x2]


若你想親近我 若你開始信任我
到最後我也是只會讓你讓你失望 傷到你
那又何必

留言

熱門文章